Blir det inte du blir det inte alls, det värsta är att det är sant

Rubriklåt: Ångrar mig med det brinner, en låt jag helt hade glömt men som jag hörde idag
 
Haj från natten! Det hann visst bli över midnatt till och med, så kan det gå. Och idag är väl en dag som har gått. Framför allt har det varit åska typ hela dagen, så Stella har varit hype! Hon blir supermegahype av åska och piper glatt eller säger "ojjj!" vid varje knall. Det är det bästa som jag vet. Vi har lyssnat på en massa kafferepet hela dagen och på kvällen trotsade vi diskmaskinslösheten och bakade chokladbollar. Det borde vi inte få göra för det är alldeles för gott. Vi diskade (Stellas tur idag så jag torkade, rekommenderar detta för att slippa ett överbelamrat diskställ) och det är väl typ det som har hänt. Jag försöker peppa Stella på att gå på pride på fredag. det går...inte så jättebra. Men skam den som ger sig, jag jobbar påre! Så det var en liten uppdatering från den här lilla söndagen. Imorgon hoppas jag på: en läkartid (att jag får en alltså) och en ny diskmaskin. Det blir väl också en kul dag säkert, vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0