Doctor please give me a dose of healthy

Rubriklåt: Doctor med Piroth, för jag lyssnade lite på onnas lista nu på tåget och påmindes om den här låten som jag så att säga relaterar till nu
 
Haj från tåget som snart är i skåne! Yes, jag tog min sjuka röv (själva röven är ej drabbad) och satte mig på tåget fast jag verkligen inte skulle...bevisligen för jag hade precis ett enormt och äckligt hostanfall. Jag har munnskydd men liksom herregud lägg av. Och det slutar inte aaaaa jag har ändå klarat det ganska bra hittills måste det balla ur sista timmen? Jag får paniiiiik! och eh ja det är hosta som är min main thing atm. Halsont också men jag hade typ löst halsen innan hostan tog fart, nu har hostan slitit upp halsen igen. Så jag är off solid foods atm. Kul imorgon när vi ska fira fölsedag med god mat! Jag kan...smaka. Hoppas jag. Igår hände inte så mycket mer än sjukdom, jag fick sova natten till igår och det var ju kul...det skulle ej fortsätta för inatt har jag knappt fått sova alls pga hostan. Jag drömde konstiga drömmar om att hostan var mitt jobb som jag hatade eller typ en konspiration, rimligt va, och nu sitter vi här. Jag, Stella och Onna, tre ladies i varierande grad av krackelering. Vi kämpar och försöker typ hålla modet uppe. Kul grej var att jag helt hade glömt berätta praktisk info för onna, typ att det kommer folk imorgon. Hon ba aha jaså kul. Mycket väl kämpat av alla inblandade. Jag tror iofs att jag typ hade glömt berätta det för Stella också? Jag är helt lost så om ni, i något som helst sammanhang, tänker "Emma kanske vet detta men hon har ju inte sagt något" fråga! Jag har säkert glömt berätta det för er! För jag hostar så det ekar över hela snälltåget jag är dum i hela huvudet! Ja det var allt från min missär, nej just det jag har äntligen fått mens. Så ni behöver inte invänta nya jesus krist från min livmoder. Vilket ju är tur för tänk om jag uppfostrade jesus det vore ju hemskt! Hen skulle ju bli sjuk i huvet och inte kunna leda någon alls! Ingen skulle ju förstå vad hen sa för hen skulle prata helt obegripligt. Jag sa nligen att jag skulle skaffa barn och sen gaslighta ungen till att alla uttalade r som j så jag kan få ett j-barn. Det...ska jag inte men ändå en ond plan. Okej jag är unhinged förlåt, ses i lund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0