Du var så fin att du fick allting annat att kännas som en mardröm

Rubriklåt: Mardröm med Darin och smith & tell, en otrolig låt som vi lyssnade på imorse
 
Hallå från hemma! Det blev inte ett ordentligt blogg från hökis, bara ett mush. Så kan det gå. Men nu har jag varit där för sista gången tror jag! Sista gången ever i blindhuset kanske! Och vi har haft det mysigt såklart. Igår lyssnade vi på bokar, åt enorma mängder kyckling och potatisgratäng ("nu jävlar, nu ska du bli mätt!" sa Onna när hon gav mig tallriken) och pratade väl om det vanliga joxet. Jag läste hela vikipedia-sidan för välling och vi lärde oss vad fan välling är, vi sörgde gaycommunityt i Sverige och sen sov Onna och jag lyssnade på poddar, fick starka gravidkänslor som ni såg och lite sånt.
 
Idag vaknade jag när Onna skulle upp helt av mig själv, alltså typ kvart över sex. Det är det genuint sjukaste. Och det har varit en myslig hemmajobbardag. Vi åt jacky-chokladpudding med grädde till förmiddagsfika (would recommend), lyssnade på en massa riktigt bra låtar, hyllade barns verbböjningar och hade det bra helt enkelt. Fast Onnas sår i benet läker fan aldrig och det är faktiskt taskigt mot henne! Nu får benet lägga av! Och alltså jag har varit vaken i sjutton timmar? Det är alldeles för länge! Eh ja just det jag kom hem också och det har varit kväll men vem bry. Eller ja en sak som har hänt är att vår diskmaskin, the trusty Vega, har pajat :( hon fick total kortslutning och ballade ur. Rip :( men hennes efterträdare kommer på måndag redan, sjukt! och det var allt från idag, vi ses när jag äntligen har sovit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0