Gissa ordet era svin!

Japp det blev en till podd-rubrik, denna gång från flashback. Jag har för få svenska låtar att ha i rubriker, det är ett problem! Men ni kanske uppskattar poddrubriker, vad vet jag. Eller, mest troligt, så skiter ni högaktningsfullt i vilket.
 
Så, jag sitter på balkongen och solar gärnet. Jag ska snart åka till blindhuset, men det tycker jag är taskigt, för jag har ju sol här! Det är wildly homophobic faktiskt! Men ja, igår lämnade vi faktiskt hemmet sjukt nog. På dagen hände väl inget vad jag minns, jag sov som en sten för jag somnade först vid 06 som en tönt, och sen på kvällen träffade vi Anja i Kista. Vi åt på brödernas (Anja hävdar att vi har en grej med brödernas, jag hävdar att det inte finns nåt annat! förutom lord pub men där vill inte anja vara så då blire brödernas) och pratade om pride, Anjas frankrike-resa, elbilar och en massa annat. Vi drack efter maten-te på espresso house och hade det bra, fast både jag och Anja försökte få Stella att kontakta alla hon känner. Vi kämpar på, hon och jag. Vi åkte hem och var båda helt slut, så vi låg i sängen och kramades och lyssnade på kafferepet. Så skare va. Men vi fick också veta att Sinead är död :( så Stella var otroligt fokuserad på att hitta info och känna känslor, as she does. Och idag har vi chillat, ätit (jag skulle äta korvstråg-matlådor men det var soppa buuu) och solat nu då. Mår ändå rätt bra skulle jag säga faktiskt, I do try. Och med det sagt: ses i blindhuset, för allra sista gången tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0