hold back the river, let me look in your eyes

Rubriklåt: Hold back the river med James Bay, som jag och mamma vibeade till i bilen igår
 
Hejjj jag är hemma! Hemmahemmahemma! Jag sitter i soffan och dricker te och Ester spinner bakom mig från sin ryggstödsplats. Snart kommer mamma och pappa hit och vi ska fixa och dona, men for now är det lugnt och hemmigt här. Och igår åkte vi ju hem! Först chillade vi och löste melodikrysset, vilket var lite för lätt men också sjukt för de spelade min kärlek...fast på engelska. Så får man väl inte göra? Det är väl olagligt? Det borde vara!
 
Vi åt lunch och pratade lite och så, men sen åkte vi hemåt...för mig i alla fall lol. Vi lyssnade på mer eller mindre konstig musik som man bör och också trivia time, åt glass på en mack (jag hade lovat Stella att äta glass för att få ner svullnaden på min fula halsmandel) och sen var vi plötsligt framme. Då kollapsade jag såklart i sängen och vi lyssnade på ett mörd och åt korv (inte i sängen), och sen lååångpoddade vi. Det blir ett sjuhelvetes avsnitt på onsdag kan jag lova, och kul hade vi! Ni ska till exempel få stifta bekantskap med Jack som "ganska ofta blir rånad", whatever that means. Men sen var vi jättetrötta såklart, jag var så trött att jag inte ens orkade blåga förrän nu så vi sov istället. Och nu undrar jag faktiskt var mamma och pappa blir av? Har de fastnat på hotellet tro? Det vet ingen men de kommer säkert snart, så ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0