Horrified looks from everyone in the room but I'm only looking at you

Rubriklåt: Speak now med taylor swift, för det albumet kom ju som rerecording nyss och eh ja det är relevant
 
Hallå från mig när jag snart sover, för jag kommer väldigt snart slockna som ett ljus. Och jag är fan frisk förutom hostan! Mitt nya motto är "jag kan svälja vad som helst!" vilket...låter otroligt äckligt men ändå. Men ja, först idag chillade jag och hade det bra, och sen var det taylortime! Vi var så jävla redo att skaffa biljetter och satt i ett zoommöte och freakade ur. Jag fick ett helt värdelöst könummer, men vi fick biljetter! Jaaag ska få se taylor nästa år med mina vänner! Det kommer bli otroligt! Vi fick biljetter på samma dag och allt och iiiiiii! Det kommer bli magiskt <3 jag firade med cola i solen på balkongen, och det får jag lida för nu för jag brännade mig. Seriöst kan man få leva utan att bli attackerad av världen tack? Det var ju så fint i slolen!
 
Sen kom Anna hit och vi åt middag och sånt, för att sen åka till malmö och drinka med Lilla på mello yello. Drömmen! Vi Drack goda drinkar såklart, lekte gissa fråga tänka som man ska på barer och hade det så jävla trevligt. Anna råkade blanda ihop orden häng och fest så det blev häst, och alltså ja om man hänger och festar så hästar man! Exakt så är det! Lilla sa riktigt dumma saker som "pedofiler kan inte prata göteborgska" (...hur?) och och allt var så mysligt. Just det, tydligen skrev jag "avgjorde" istället för "övervägde" i blågen i lördags, så det ser ut som om jag gjorde slut med tre av mina vänner. I did not för det är så att säga dem jag har träffat de senaste dagarna. Men nä vet ni vad, nu måste jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0