I am burned out, I smell of smoke, it seeps through her cracks and now I start to choke

Rubriklåt: Burned out med Dodie, som jag påmindes om idag och också det känns typ så nu lol
 
Fucking hell vad jag är klar med det här nu. Det är kanske lite tramsigt att bry sig så mycket om halsont, tro mig min hjärna skriker det till mig konstant så jag vet att det är töntigt som fan men jag håller på att bli galen! Jag vill bara sova på nätterna! Men varje gång jag slappnar av för att sova sväljer jag, för man så att säga måste, och bara just det det gör ont nu igen. Nu verkar inte ens värktabletter funka! kan vara för att jag tar absolut så många som man får. Och jag har inte bara ont, jag hostar heeela tiden också. huuur somnar man då? Imorse somnade jag efter 06 och vaknade sen vid 09 for no reason. Som tur är fick jag en redig nap på dagen sen, men alltså jag hatar att vara vaken hela nätterna jag haaaatar det!
 
Men eh ja, jag sov mycket på dagen som jag sa och sen köpte vi pizza och tittade på första dejten. Det var jättefina gamlingar och fnittriga lebbor och en tjej som gav mig så dåliga vibbar att jag typ inte ens kunde titta på henne. Hon var säkert jättesnäll så det var orimligt av mig tycker jag. Något annat som är orimligt är mitt öra, som nu är lockat och urspårat så alla ljud låter konstiga. All musik är nerpitchad och allt tal har ett konstigt eko, fast nu när jag tänker efter hör jag inte ekot exakt nu på sovpodden? Mystiskt. Men ja jag har varit helt jävla förstörd idag och insett att det är en jävla tur att jag inte har kronisk smärta. can yall imagine vad jag skulle gnälla? Det skulle ju vara en mardröm! och nu när jag ändå berättar allt min kropp gör vill ajg också säga att jag brode få mens för tre veckor sen. Det har ännu inte hänt. Jag hoppas att genom att skriva det i blågen ska jag få det imorgon så jag slipper undra hela tiden! jag är väl gravid antar jag. ljungfrufödsel 2.0 here we go osv. Nu ska jag försöka sova, men alltså jag har inte för höga förhoppningar...förlåt för detta deppiga inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0