I hear it's cold as you at the bottom of the ocean

Rubriklåt: Long walk med Brandy Clark, en glad liten countryroast...mycket country nu?
 
Hej hallå! Nu mår jag mycket bättre, för jag sov som en sten inatt. Fast jag väckte Stella med att snarka för högt imorse...hur är det ens möjligt? Lås in mig genast. Och sen jävlar hade jag den sjukaste drömmen. Jag var först på en fest som jag tror Rakel hade, men vi tog oss vidare till...Julia Roberts fölsedagsfest. På vägen dit hade vi fått uppgifter, såna som man får på fester ibland, och en av dem var att rädda en kompis från en konflikt (så tanken var väl att vi skulle hitta på en konflikt och typ rollspela lol). Men när vi var utanför festen började jag och kompisen, som jag tror hette Lukas (helt fingerad person), prata om media och grejer och det märktes att han var highkey rasist. Så jag slog honom jättehårt i ansiktet och skapade därmed konflikten for real. Väl inne på Julias fest raggade alla i mitt kompisgäng som fan och jag hittade en sexy older lady som hette Betty. Vi hånglade en massa och hade det bra, men sen visade det sig att själva Julia inte skulle dyka upp. Så betty, som jobbade för Julia, bytte ut all sprit mot tonic för att alla skulle dra. Genidrag.
 
Så, det var mycket mer spännande än något som har hänt idag. Men vi har poddat om country music som man bör, lyssnat på en massa kafferepet, ätit mat från fancygrillen och diskat en massa disk för det måste man ju nu tydligen. Vi hade så mycket disk att det puttade på proppen hela tiden så vattnet ba försvann. Starkt. Men vi kämpar på och nu ska vi sova, fast jag har ångest över att min tjeja vaknar av mitt snarkande. Seriöst får sån panik över att jag är en dålig person att sova med. Det finns ju inget jag kan göra åt saken! Liksom vad ska jag göra åt mina snarkningar? Gå ner i vikt? Yeah...hur fan ska det gå? och mer finns ju inte att göra. This terrifies me. Så ja, det var allt. Godnatt ungdomar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0