Ibland får man väl skita i varför och hoppas på tur

Rubriklåt: Förvillskelse med Esbjörn Haselius, seriöst en av de bästa texterna som finns och vi lyssnade på den idag
 
Haj från sängsoffan! Här ligger jag och ska snart sova. Men vet ni vad? Jag har inte ont i halsen! Idag har jag inte tagit en endaste värktablett och inte ens saknat det! I'm getting better! Finaaaally! Jag hostar fortfarande, men det har varit mindre! Och liksom jag lär ju hosta i typ tre veckor till så det är väl bara att köra på. Och jag har vilat gärnet idag, verkligen bara låg i sängsoffan och läste hp och drällde. Men sen kom Robert! Vi pottersnackade en massa och hade starka känslor om minnen i flaskor, dekorerade huvuden ("You read this as an adult! I blame you personally!"), den vidrigaste dejten ever och såklart mycket trauma för den här boken är...a lot. Sen åt vi kycklingpasta och pratade om musik såklart, gamla musikprogram vi inte kan hitta, att idol-konceptet måste dö genast för det funkar inte längre och en massa annat. Och det var så mysligt att bara sitta och prata, det är fan exakt så det ska vara. Och nu ligger jag här och ska sova, och imorgon är det få taylorbiljetter-dagen! fan vad obra man mår...men vi får väl se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0