If I could reach the stars, I'd give them all to you

Rubriklåt: If I could turn back time med Cher, som vi inledde partyt med igår
 
Haj haj här är jag, i soffan som vanligt. Har hört att det är sol så ska snart gå ut och kolla balkongläget men hittills är jag här. Och jag ska berätta om igår när Linus kom hit! Han kom på eftermiddagen och vi catchade up och pratade om jättekonstiga bilder vi har i huvudet som vanligt, så då vet man vilka som är igång lol. Vi drack cider och åt popcorn (eminent upplägg för eftermiddagsfest) och lyssnade på alla otroliga bangers i vår lista. Vi var typ förvånade hela tiden av hur bra alla låtar var, rimligt osv. Vi pratade om sjuka kristna som tror att blindhet absolut inte går att hela men dövhet absolut går att hela (blindheten i bibeln är bara en metafor don't you know! Det är ju solklart! Dövheten däremot är jätteuppenbart på riktigt!) och en massa annat, sjöng och drack oväntat mycket glitterfisk...jättemånga shots blev det. Woooops.
 
Trots detta tog vi oss till Kista och åt sen middag på lord pub. Där vill jag fan bo för övrigt. Jag åt deras a++ aioli-burgare (vill äta den varje dag) och Linus chockade servitören med att vilja ha pommes på sin pizza, och trodde att scampi var en svamp. Hur fan mår du Linus undrar jag. Där pratade vi om "girls", olika typer av monogami, blindskvaller (Linus vet typ inga juicy stories och det är synd för honom tycker jag!) och lite om vår historia för där hamnar vi visst alltid. Det var awesome hursomhelst och sen åkte vi hem åt varsitt håll, och jag fick en bästis på tunnelbanan. Det såg seriöst ut som om vi var bästisar när jag kom fram till Stella vid spärrarna lol. Sen kom jag hem och chillade väl och sov, men jag vaknade efter typ en och en halv timme för jag hade så satans ont i huvet. Så fick ta ännu en jävla ipren och vänta tills den verkade för att få somna om. Seriöst jag vill inte ta en värktablett på minst tre månader nu för jag har tagit så sinnessjukt många i juli. Would not recommend för min lever är säkert paj. Tur att jag ändå inte har supit så mycket förutom igår, så levern åtminstone har det going for it. Jag borde tänka mindre på min lever tror jag. Anyway, vi ses imorgon säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0