If you're ever gonna find a four-leaf clover, you gotta get a little dirt on your hands

Rubriklåt: Silver lining med Kacey Musgraves, en perfekt sommar-countrydänga
 
Haj från balkongen! Nu gick precis solen i moln, den lilla jäveln, men jag har fått ett par riktigt nice soltimmar här ute. Äntliiiigen jag behöver fucking sol yall. Igår fick jag också lite sol och samtidigt pratade jag jättelänge med Robert. Vi pratade om kramars vara eller icke vara, hur starka känslor egentligen är, att inte lita på folk och en massa annat. Till slut sa jag nöjt "luckily, you have me." jag överskattar inte alls min egen betydelse nu. Inte ens litegrann. Och sen hände inte jättemycker mer igår, vi åt tacos och poddade mest. Det blir ännu ett riktigt bra avsnitt tycker jag, med många väldigt märkliga takes från framför allt mig. Så kan det gå. Och idag har jag sovit, för jag somnade inte förrän 04 inatt for some reason, och solat här ute. Men nu verkar solen helt ha dragit, vad är detta för jävla homofobi? Så jag ska väl gå in då. Then again, igår satt jag här ute när det åskade. Det regnar typ inte alls in här, så man kan sitta här när det regnar vilket är sjukt. Anyway, det var allt för denna lilla tid, vi ses snart säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0