I'll be drinking when I'm happy, praying when I'm sad

Rubriklåt: Baptised in well spirits med adeem the artist, no reason just a good song
 
Haj haj från soffan! Satt precis på balkongen i ett par timmar men nu kom molnen så jag gick in och chillar med Sherlock istället. Stella pratar i telefon men jag har inte riktigt fattat med vem. Hon låter glad i alla fall. Och ja nä så jävla mycket har inte hänt här. Vi åt maxmat och såg om quick-filmen, alltså spelfilmen som gjordes 2019. Jag fick starka känslor av olika slag, men generellt är det en bra jävla film måste jag ändå säga. Sen fick vi ganska sjuka nyheter och det satte igång jobbiga känslor hos oss båda, men vi lugnade oss med popcorn och ett riktigt bra mörd. Bästa sysslan en lördagsnatt.
 
Idag har vi båda sovit som jävla stenar, och jag har solat och läst hp. Fucking hell this book is hard. Varför äääär den så? Seriöst varför är en bok en så stor del av mitt dumma lilla liv? Liksom kan jag bara sluta bry mig om hittepåpersoner och typ bygga mitt liv utefter det? Det är så jävla dumt! Men jag fick sol i alla fall och det är bra, och jag har hört små rykten om att lämna hemmet idag. Seriöst ska jag vara här hemma i två veckor? Vad ska jag gööööra! Liksom spendera tid kan jag, det är inte problemet, och såklart behöver jag skriva osv. men vad fan jag måste ju komma ut? japp jag är en broken record om hur svårt det är att komma ut härifrån. kul va. aja, ses...imorgon säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0