Ja fy fan vad du vätskar!

Hej från Lund! Jag sitter i stora soffan hos mamma och pappa, men just nu är det inte här jag bor. Ska fika med mormor och Cia så det är därför jag är här nu. Men ja, vi kom fram med tåget igår och åkte hem till Sara, där vi bor just nu. Hon och Benjamin är i Canada på semester så vi får låna deras hem. Onna passade såklart på att få sol när vi settlat in, men jag var så trött att jag inte ens orkade med sol. Sjukt beteende. Stella och Onna åt kit-pizza till middag, men jag kan verkligen inte äta fast föda så jag åt risgrynsgröt och det gick knappt det heller just då. Hur fan mår jag. Men vi lyssnade på Ina Lundströms sommarprat när vi åt och det var så fiiiint! Jag gillar ju typ ingen musik hon gillar, men att höra henne prata om hur musik funkar för henne är så jävla jävla fint. Oooch hon pratar om sin relation med Jacob och den verkar som en sån jävla dröm. Can not handle! Vi lyssnade på ett mörd och Stella fick testa sina skills som sjuksyrra, för Onnas förband skulle bytas. Därifrån kommer rubriken, kanske inte en 1+ rubrik men vafan jag tyckte det var kul för så säger man ju inte så ofta. Men ja, jag klunkade te och sen sov vi och jag hoppades på att få sova utan hosta.
 
Det fick jag! Vaknade såklart av hosta ibland, men det gjorde inget för jag fick sova rätt mycket. Men när jag vaknade ordentligt var det av både massiv hosta och, som konsekvens av det, näsblod överallt. Jag fattade inte ens vad som hände men Stella vaknade och bara eh du har näsblod hallå! hon var jättesnäll och tvättade bort blod från maj och var jättemuk. Men näsan lugnade sig och det var min fölsedag! Exakt hur man vill inleda sin 29-årsdag lol. Vi åt frukost och vaknade till och pratade lite, men sen åkte jag och Onna hit för lunch. Jag kan ju fortfarande inte äta men köttsoppa blev det, och det var jätteskönt för halsen. Ooooch jag fick presanger! En massageboll att ha under fötterna ("det här är allt jag behöver i mitt liv!" "men det är ju två paket kvar!"), kompressionsstrumpor så att mina fötter skäprer sig (sensing a theme) och en eltandborste. Är jättelycklig över detta så jag är väl vuxen nu antar jag. Och exakt nu borde fikagästerna komma ju! undrar om jag kan få ner drömtårta...det måste jag ju kunna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0