lintkulor och kränkningar

Det blev bara nåt från podden idag, men jag tyckte att det lät helt utmärkt med just denna kombination. Jag vill äta lintkulor och kränka folk! Stella gillar inte lintkulor och det tycker jag är psykopatiskt. drömtårta gillar hon inte heller. Hur är det fysiskt möjligt att inte älska drömtårta? Det heter ju drömtårta av en anledning! Och ja, well, jag har absolut ingenting att säga idag. Både igår och idag har jag bara sovit och vilat. Vi har gosat och lyssnat på mord och sånt, och nu på kvällen filmade vi en eminent video till alla våra patreons! Så jävla bra content var det för alla patroner, så om ni inte är patreons till homohits än får ni fan get on it på dirren. You need it! Men vad mer...min hals har bråkat igeeeen, men nu sköter den sig ganska okej ändå. Det går upp och ner hela tiden och jag vill mörda min hals nästan jämt för jag vill bara bli helt frisk nån gång! Det har gått tre veckor det är fan orimligt. Men jag är ju inte sjuk-sjuk i alla fall och det är ju tur, det får jag påminna mig om. Tänk om jag hade varit bed bound i tre veckor och missade florence och grejer menar jag, det hade ju varit tragiskt. Så det var allt från mitt icke-liv, imorgon ska jag träffa en människa utanför mitt hem igen! Det skulle jag ha gjort idag också, men det blev inget tyvärr. Det är kanske bäst jag vänjer mig, för jag har två helt tomma veckor framför mig efter morgondagen och det är...lite läskigt. Vad ska jag göra de närmsta veckorna? Vem vill träffa mig? Kom hit och gör det! Det är en order!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0