Look who's alone now, it's not me it's not me

Rubriklåt: Wisemen med James Blunt, från veckans cirkelskiva och en lite för bortglömd banger
 
Haj från natten igen! Här sitter jag och lyssnar på kafferepet, min nya podd (inte min podd det lät oklart). Och idag har det hänt grejer! "Va, har hon lämnat hemmet? Rentav lämnat Husby?" undrar ni. Men nä, det har jag självfallet inte. Jag har däremot fått besök, av Leo! Vilken dröm! Hon kom hit på eftermiddagen och vi pratade om olika jobb man kan och inte kan få som ish handlar om skrivande, blind-serier och en massa annat, och fick smaka på Stellas eminenta lemonad! Amamam! när Stella lagade mat ville hon lyssna på en viss crazypersons "sommarprat" från en rasist-youtubekanal, och det kunde vi ju inte motstå så vi joinade. Nej jag vågar inte nämna töntens namn för jag blev plötsligt medveten om att jag finns på internet lol just go with it. Vi skrattade åt otroligt sjuka låtval ("det här är unhinged, nu får han respekt från mig!"), att tjata om sin exfru tjugo år senare och en massa annat kul, och åt korvstråg som Stella hade gjort till perfektion as per the usual. Vi hade dessutom köpt kladdkaka till efterrätt och visade vad blir det för mord för Leo, hoppas hon uppskattade det (fast det var två som pratade). Så, kort sagt en eminent liten tisdag! Så ska man ha det! Fast jag är stressad för jag har fått veta att Emily Scott Robinson ska spela i Malmö...när jag absolut inte borde vara i malmö. Jag har paniiik över detta :( vad fan ska jag gööööra? Jag undrar på riktigt! Sova, ska jag göra nu i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0