Margrodio är en masspsykos

Hej från sjukstugan! Igår hände inte särskilt mycket, jag bara kämpade på med värktabletter och tusen kuddar och shots med bysolvon (den enda goda flytande medicinen). Mitt enda mål var: inatt ska jag sova för jag fucking måste. Och vet ni vad det fick jag! ...för febern var tillbaka. Jag drömde sinnessjuka mardrömmar (bland det värsta jag upplevt tbh) och svettades ner hela sängen så att jag var plaskblöt...japp det här behövde ni veta.
 
Så idag vaknade vi och jag ringde vårdis för en akuttid. Direkt efter slocknade jag igen och febersov (det är mycket mer powerful än ett vanligt sov) tills vi skulle iväg. Då tvättade jag av mig den värsta svetten och stapplade ut, och på vägen insåg jag...bettskenan var fortfarande i. Yeah väl kämpat. Stabblade in på vårdis och allt kändes så jävla konstigt, satt i väntrummet och försökte förstå vad som ens hände. Men jag fick hjälp av en jättenäll sköterska som tog mina värden och var king, och jag hade ett crp på 130...det ska vara under 5 lol. Men ingen halsfluss så blev ingen antibiotika, bara kämpa på. Men jag fick bättre hostmedicin och det är ju för fan guld värt! Fast äckligt blärk. Vi gick hem (fick ta paus på vägen hem fast vi gick nerför...) och sen låg jag på soffan och febersov i fem timmar. Jag vaknade förvirrat när Stella visade mig ett tvilling-körsbär (!), sov igenom lååånga poddar och framför allt drömde jag att marcoolio gjorde en cover på crazy frog och kallade sig margrodio. Detta är nu det bästa vi alla vet! Margrodio har tagit över våra liv! Det är därför han är en masspsykos, as he should be. Och nu på kvällen har jag sett första dejten och väl ändå mått okej, och nu är det sovdags igen. good luck to me ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0