Börje, ta kort!

Hallå igen från den varma lägenheten! Här sitter vi och dräller och Oliver lyssnar på en föreläsning till sin sommarkurs. Det låter väldigt tråkigt men det blir också inspirerad till att hålla kurser i höst vilket är lite random. Vad tror ni, ska jag hålla lide kurser och bli en person som får in lite pengar? Det kanske är dags? Och igår efter blåget tittade jag och Oliver på typ hela första sessången av trinkets. Så ska det fan vara för det är en så jävla bra serie. Vi hade starka queera känslor och också hatkänslor mot äckliga Brady som man ska, och i en paus gick vi och köpte pizza. Då bevisade jag att jag är en ikon för jag förstod Olivers skämt om one direction och flashback forever. Det var ett otroligt obskyrt skämt så jag är objektivt bäst. Stella kom hem från Bruce (!) och därifrån kommer rubriken, för det vrålade tydligen någon mitt i en story Bruce berättade. Hoppas Börje tog ett kort. Oliver gjorde jordgubbsmilkshake mitt i natten och det var jättemysligt och alltså så peak tjej på sleepover core! Pizza, trinkets och milkshake liksom!
 
Idag har verkligen inte mycket hänt. Vaknade av att Stella fick en fågel på handen (hon hade handen utanför fönstret och fågeln flög in i hennes hand) och sen har vi poddat (total kaospodd pga detta är ett kollektiv) och jag skulle ha träffat Finn men det blev inget. Jag har haft jättemycket ångest for literally no reason men nu mår jag väl någorlunda okej? fast jag vill sova. Det tycker jag vi ska göra men Stella måste dosetta först och det har hon inte gjort. Imorgon blir det sista göteborgsinlägget, ses då för då kommer jag ha gjort saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0