Det finns ingen väg tillbaka, vi skålar i vår cava, det är det här vi kommer sakna

Rubriklåt: bas, rök och dårar med Klara & jag, en ny banger som jag lyssnade på alldeles nyss
 
Hallå från göteborg ungdomar! Jag sitter och lyssnar på bra låtar i soffan hos Oliver, ella och Alma. Har jag sagt i bloggen att Alex heter Oliver nu? Antingen har jag inte det eller så har jag skrivit exakt såhär flera gånger. Jag vet inte men nu vet jag att jag har sagt det! Anyhow jag kom ju fram igår och Stella kom och mötte mig med bilen, för hon har ju en liten bil som hon kör runt med här. Vi vill inte lämna tillbaks den på tisdag :( men vi köpte subway och åkte hit, och när jag kastat i mig min macka och vi umgåtts lite tog jag en låång nap. Vi har fått låna Olivers rum när vi är här och det är verkligen det gulligaste! Vi åt middag och sen åkte vi till Ellie!
 
Där var vi så varma att vi inte visste var vi skulle bli av, men sen poddade vi! Fair warning: på onsdag kommer det längsta avsnittet som någonsin har kommit. Det är kaotiskt och mysligt och vi drack bubbel och allt var bra helt enkelt, fast Stellabella har haft så mycket ångest här. Det ska hon inte haaa! Hon fick i alla fall se Ellies hem med alla miljarder saker där och det måste alla få se. Men ja, vi kom hem och jag var så trött att jag höll på att tappa det helt, så jag sov tolv timmar. Det behööövde jag. Så idag har jag bara suttit här och drällt, och sett Oliver baka och fixa inför ikväll. Hen har gjort bebistårtor som vi ska få i små shotglas! Hen är: Objektivt bäst. Men det var allt för idag, vi ses imorgon med säkert mer att säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0