I smoke 2 cigarettes and I don't even smoke

Rubriklåt: 2 cigarettes med Jack & jack, en jävla banger för sommarnätter
 
Haj från sommarnatten! Fåglarna vrålar på, vilket är absurt för det är mitt i natten, serri brukade folk sjunga när det var mörkt förr? Är det en klimatgrej? Det känns som en klimatgrej. Aja här har vi det bra och gosligt, och vi sov till typ 13 rimligt va. Men vi drällde och åt och tramsade och så, och sen åkte Henrik iväg på fest. Då hade vi en otrolig vil och gosade en massa, och sen på kvällen har jag distansfestat med Lilla. Vi har supit och kacklat och lyssnat på en massa bra musik, och alltså jag saknar henne på en sån jävla nivå! Det är inte okej! Hon är min bästa lilla bebbe <3 och nu är Henrik hemma igen och det är ba. Så eh ja spännande inlägg men jag har det bra! och ska sova som en bebis när jag väl har slutat hicka. Min hickar är cray men jag ska kväva den om det så blir det sista jag gör. Godnatt från mig och fåglarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0