Jag kommer aldrig lära mig ditt nummer, fast jag vet hur du låter när du sover

Rubriklåt: Piller med Nadja Evelina, som jag hörde nyss och också...förlåt men det känns som om hon vill sjunga "när du kommer" egentligen? undrar om den gick så från början? är det jag som är lide twisted?
 
Haj haj jag mår jättejävladåligt. Så oklart varför, men det gör jag. Min hjärna spårar ur och ropar att allt går dåligt och alltså den har ju inte fel för ganska mycket går dåligt. Det tycker jag är problematiskt med psykisk hälsa, att det ganska ofta är riktiga saker som är dåliga och man ba...vad ska man göra åt det? Det går ju liksom inte att lösa! Eller jo såklart ofta går det ju att lösa men det är ju inte samma sak som att lösa hjärnan. Okej jag makar ingen sense, förlåt. Idag har väl varit en dag. Jag har sovit. Och drömt att jag och Stella låg med ett annat par söta ladies. Stella drömde att jag dog. Det var mindre festligt. Jag ramlade ner från nåt slags stup tydligen. Det vill man ju inte. Men dagen har väl funkat, boendestödet var här och nu på kvällen städade jag badrummet vilket alltid är en cause for selebration. Vi har lagt upp vår första vlogg för våra små patreons och det var kul fast youtube bråkade med oss. Taskigt tycker jag. Så, ja, jag lever men mår dåligt. Nu lyssnar jag på gilmore guys och ska väl försöka sova. Seriöst jag mår så dåligt vad fan är detta om? Kan kroppen och hjärnan skärpa sig genast? Jag har ingen lust att hålla på såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0