Jävligt mystisk tystnadsjävel

Haj från Lund! Jag är så trött att jag håller på att somna sittandes känns det som, men jag måste ju faktiskt blåga innan jag somnar. Vi kom fram till slut igår och då fick jag höra om de absurda tanterna vi åkte med. Den ena tog av sig skorna och satte fötterna i plastpåsar, hon hade också en sjal som hon täckte sitt ansikte med...men det var inget konstigt hon försökte dölja, för Stella såg ansiktet ibland och det var helt vanligt. Hennes tantkompis var rädd för att röra saker tydligen, så hon hade plastpåsar mellan händerna och det hon skulle röra. Men ibland tappade hon dem, så påsarna flög runt i vinden från minifönstren. Det var...en upplevelse, och jag missade alltihop.
 
Men vi kom hem och vilade och sov, och idag träffade vi Saga. Vi satt på arimans uteservering (första solbrännan för i år: check) och pratade om tjejer som är ihop med gifta män, vänner som får en att känna sig som rekvisita, att välja sida i breakups och annat. Det var jättetrevligt och soligt och vinigt, och sen har vi hängt här "hemma". Vi åt lax som var jättegoood, poddade (det blev nog kul men jag var jättetrött) och jag läser nu bok och ska supersova. Den här fosterboken kommer nog bli det värsta jag har läst har jag en känsla av...så rip mig imorgon. Men imorgon blir det också examensfeeest! Och just det, rubriken är från flashback forever och typ vår bästa prata. Vi hörde den idag och skrattade som vanligt. Så, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0