Kan du lova att det stannar mellan oss två, att min kropp förblir ett obesegrat land

Rubriklåt: kyss mig med Alva, en otrolig jävla låt som verkligen passar här
 
Här ligger jag och tänker på sexualitet. Lite knäppt när man är sjuk och jävlig kanske, men jag har gjort det länge nu. Snarare slipper jag väl aldrig tänka på sexualitet. För alltså, måste det vara så jävla jobbigt att ha en sexualitet jämt? Jag är så trött på den konstanta skammen och de dubbla känslorna. Jag trodde verkligen att jag hade locked it down, att jag hade kommit över vad nu mitt problem var från början...men nej. Jag känner mig fortfarande äcklig och konstig. Och det är svårt att prata om detta här utan att liksom gå in på problemen i sig, vilket jag inte kan, men jag försöker. Jag skulle bara så väldigt gärna vara i en relation där sex bara är en normal grej. Inte översexualiserat där jag inte kan tänka på annat och inte avsexualiserat, inte fullt av trauma, bara chill och kul. Men sex kan kanske inte vara chill och kul för alla har så konstiga relationer till det. Alla är rädda eller porrskadade eller vet för lite om hur man gör det bra eller bara funkar inte med en rent sexuellt. Jag vill bara ha det bra och inte behöva tänka på det. Men så tänker jag på det, hela tiden. Och ju mer jag tänker på det, desto mer känner jag mig twisted som tänker på det. Och jag vill inte att det ska vara så! Men jag är 29 snart, det kanske bara är såhär mitt liv är? Jag vet inte men det känns inte bra. Och grejen är att typ alla jag känner också mår skit över sexualitet på ett eller annat sätt. Jag vill inte att vi alla ska behöva må såhär! Kan vi inte bara ta bort hela grejen? Ba tryck delete det behövs ju ändå inte! Men det vill jag ju inte egentligen, för jag tycker om att ha en sexualitet. Tyvärr. Tänker att det vore lättare att vara ace, men det är ju inte sant. Det är absolut inte lätt att vara ace. Men ibland vore det skönt, om man nu inte får ha det bra. Och det är tydligen svårt för oss alla att uppnå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0