Soon I'll grow up and I won't even flinch at your name

Rubriklåt: Flinch med Alanis Morissette, en sjuk jävla låt som vi hörde idag och vi har pratat om såna tunga ämnen ikväll
Tilda: Detta är en valid åsikt för pärlsocker är livet!
 
Hej från sängen och natt-memma, här ligger jag och har ångest...eller det är inte sant det är Emma Black som har ångest. Det har inte hänt nåt eller så, hon bara känner sig otrygg och ensam och så. Men vi kämpar på och lyssnar på goblet of wine (det är nog inte jättesmart med tanke på ebs mående inser jag nu...aja) och ska blåga...men det har inte hänt jättemycket idag. Henrik har träffat en kompis så jag sov (det var en otrolig nap) och sen har jag och Stella preppat för göteborg och jag har haft rikspanik för det kanske blir svinsvårt för mig att både se the chicks och ta mig iväg till gbg. Hatar livet men hoppas det kommer lösa sig. Så jag har rantat om blindhet och hur vidrigt det är en hel massa, för alltså you guys jag är så klar med att vara blind. Nu får faktiskt någon annan ta över och vara det, era seende jävla as. Skoja jag har typ 1 seende läsare men ändå. Anyway...på kvällen åt vi lasagne och sen satt jag och Henrik och pratade om jättetunga jävla grejer. Typ begravningar och sånt, kul va. Så allt har varit mysigt och ganska chill denna dag, men EB mår skit härinne. Tror hon är triggad av att så få människor kände henne när vi växte upp, eller alltså kände oss, för vi har ju mest vänner från när vi blivit vuxna. Så hon är shook över att ingen vet något om henne och det känns jävligt otryggt. Tur att vi har Onna och framför allt Tilda som har koll på läget. Det behöver vi. Så, det var allt för ikväll, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0