Ta mig till en värld där man får göra som man vill

Rubriklåt: sex noll två med ksmb, som vi hörde igår och det är seriöst en masterpiece
 
Hej från ångma! Jag har rikspanik för att jag ska lämna mitt hem snart och jag kommer ha glömt alla mina ägodelar somehow och alla katter kommer springa ut utan att jag märker det så de kommer vara utestängda tills kattvakten kommer och det gååår inte. Det kommer säkert vara lugnt men det fattar inte min hjärna. Anyway...igår var en bra dag! Stella flängde runt och fixade inför sin avresa, och när hon tagit sig iväg (hon körde bil! till göteborg! Det var det sjukaste som hänt!) åkte jag och Henrik in till stan. Vi tittade som vanligt på snygga cowboyboots (när ska jag få äga fucking cowboyboots) och köpte hårfärg, och fikade såklart för det måste man. Fast det var en massa jävla folk överallt det är inte lagligt. Vi tramsade i olika affärer (-vill du ha en ring med ett ankare på? -nej. -Okej då går vi härifrån!) och Henrik var kingen på att hitta på enorma åhlens, och sen åkte vi hem och superfärgade hår. Och när jag hade blekning i hela håret såg vi att taylor ska spela i sverige! I fucking stockholm! Vi fick fullt upp med att fatta hur man registrerar sig till konstiga länkar och svara i maniska gruppchattar (Ellie: Vi måste starta ett system! Jag, irl: Jaaa men jag kan inte starta ett system jag har blekning i hela håååret!), så det var lite kaotiskt. Men alltså tänk om jag får se taylor? fast tänk om jag inte får göra det? kommer jag överleva det jag vet faktiskt inte? Så eh rip mig de närmsta veckorna I guess. Men ja, vi åt fryspizza och sen dängde vi i lila färg i mitt hår. Fast det var svårt för jag skrattade så mycket. Typ såhär betedde vi oss:
Jag: Jag vill ha en banjotatuering! Fast jag vill inte bara ha en helt vanlig banjo.
Henrik: Gör en lesbisk banjo!
J: Hur då?
H: Den kan ha en flickvän! ...som inte syns i bild! Alla flator bor faktiskt inte ihop!
Vi skrattade orimligt mycket åt det, men jag blev lila i alla fall. Och sen åkte Henrik (buuuu!) och jag fick veta...att Sara kommit in på ting! i Lund! Det är alltså en cool grej som jurister gör och hon har inte riktigt vågat göra det men nu gör hon deeet och hon får göra det i Lund! Det kommer bli så jävla lit! Så livet är fan bra, men ångesten peakar i denna kropp. Snart ska jag åka iväg och då ska jag fan se the chicks! Det får inte ångesten paja för det ska bli drömmigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0