You will run like the wind and water, sing of love and of life like you used to do

Rubriklåt: All I know med Moa Lignell, en somrig och fin låt med fina fioler och dessutom får den mig att tänka på Lilla och jag saknar henne idag fast vi sågs nyss lol
 
Hallå hej det var inte går jag blågade. Det var...i förrgår. Och tydligen är det ett legit uttryck att damma en mjukglass? Det har jag lärt mig nu, inte vet väl jag. Och ja, det är supersommar och vi dräller här hemma. Stella har haft jobbintervju och bakat persiko-cheesecake som jag ser fram emot att prova. Jag har researchat som fan och därför lyssnat på en otroligt mysig lesbisk podd typ konstant. Jag har solat en massa trots supervärmen, för jag är objektivt dum i huvudet, men jag gillar det. Och så har jag kämpat lite mer med mina fula njurar och urinvägar och sånt, men jag tror att det är okej nu? Jag hoppas det men fuck jag jinxar det nu. Så, nu har jag tagit i trä. Men ja, det händer inte mycket, förutom runt mig för folk i mitt liv har märkliga liv som vanligt. Så jag har fått ha lite krissamtal och scoop-texting, som det ska va. alltså 20-talet är verkligen "det händer inget för mig men alla andra har kaos". Rimligt va. Vore ju lite spännande om det hände nåt i mitt jävla liv istället, men äsch, vem fan bryr sig. Så, det var väl allt? Tråkigt inlägg, I'm sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0