Börja sluta hålla på mot mig hela tiden!

Ja jag har tydligen en citatrubrik-streak. Jag har inte alls brist på svenska rubriklåtar inte skulle väl jag lol. Och särskilt mycket att berätta har jag inte heller nä. Vi ligger i sängen och dräller och ska inte på fest idag som var tanken för Stella mår obra. :( men vi ska till kista sen iaf. Och igår var en dag, som jag började med att bli intervjuad om mina kyrkobesök av Linus. Jag försökte säga smarta saker (det var: svårt) och sen drällde jag väl mest, försökte ordna lite hemma mellan varven och på kvällen poddade vi. Jag hade sett fram emot att podda hela dagen, men när vi väl skulle podda fick jag megaångest...so yeah. Men det blev nog okej ändå. Sååå vi drällde mer och det gör vi idag också, men ska iväg sen som sagt. Kul inlägg detta! Rubriken är i alla fall kul, det är från tack för insläpp och vi säger det verkligen hela tiden. Folk borde verkligen börja sluta hålla på mot oss hela tiden! Vi är rimliga och ja nä detta var nog tamigfan allt jag hade att komma med. Starkt content.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0