Framtiden är ett oskrivet ark, viljan är fri och lusten är stark

Rubriklåt: Tre visa kvinnor med alla fagra (och några andra), för när solen sken och våren vårade idag sa jag att jag ville kula av glädje. Jag frågade Lilla om låtar om kulning, för jag ville åtminstone höra kulning lol, och hon föreslog denna.
 
Haj från Onnas soffa! Här ligger jag och ska snart sova som 1 sten, men såklart först blåga. Och som jag sa så är det vååår idag! Vårens första dag, som Onna sa när jag kom hit. Det var supersol på min balkong och en koltrast sjöng för mig att allt skulle bli bra. Och sen åkte jag hit och här har jag haft det jättemysligt. Vi åt fancy kött och potatisgratäng i stora lass och pratade om folk som är orimligt out of character, hur rika familjen i petrinideckarna är (jag hamnade i en lååång roast i ämnet), när olika saker i våra liv hände (älskar att ha en blogg där jag kan kolla upp allt) och varför extroverta inte vill hänga med oss fast vi vill hänga med dem. Vi kämpar på. Onna hade köpt fancy chokladfondanter som vi åt till efterrätt och de var så goooda! Vi var oroliga över att de hade blivit överbakade men de var mushiga och amazing. Peak liv hade vi. Och nu har jag gått och lagt mig, Onna sover och jag läser en ny fosterbok. Då mår man fan! Så, lite gladare idag ändå, ses imorgon efter hemmajobbargos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0