Här går jag och förebygger ett framfall

Hallå från kvällen! Här sitter vi och lyssnar på en ny podd (därifrån kommer min något absurda rubrik) och dräller. Och idag har varit en bra dag! Jag åkte in till stan och träffade the parents, för vi skulle shoppa. Vi kämpade på både cubus och lindex och det slutade med två bh:ar och en t-shirt. Tyvärr glömde jag dem i en påse i min moders hand, så jag får de väl i påsk. De var bra i alla fall och jag tror jag har hittat jeans som jag kan ha på mig dessutom.
 
Efter shoppingen åt vi lunch på en fiskställe som var riktigt nice och fancy. Vi prade där om adhd, att alltid ha en låt på hjärnan, mammas körsjungande och en massa annat jox, och sen gick vi till en pub för vin och dräll. Där spelade de country music hela tiden! Det var utmärkt och jag kunde typ alla låtar vilket kanske inte var så rimligt. Där pratade vi om mina och mammas kyrkliga upplevelser på sistone, hur glad Stella blir när hon får presanger (jätteglad! varje gång!) och annat sånt. Det var jättemysligt där och sen gick vi några meter bort och fikade för why the hell not. "Det är en perfekt dag!" ropade mamma. Vi lyssnade på engelsmännen som hängde bredvid oss (för en gångs skull var det itne jag som började tjuvlyssna lol) och jag åt en goood mousse-kaka, och sen åkte jag hem. Sikken fest ändå. Här hemma har jag researchat (nästa veckas avsnitt lär bli: sinnessjukt!) oooch vi har fått vår nya tvättmaskin! nadja heter hon och tyvärr visade hon sig ha touchknappar. Vi får hitta nåt smart sätt att märka upp dem så jag kan återta min tvätt-syssla. Hon är i alla fall snygg och säkert bra, och elgiganteen-killarna tog med sig Nicole och lyfte dessutom upp Lina (torktumlaren) på Nadja fast de inte hade behövt. ja exakt allt har namn what about it om ni inte döper era saker är det ni som är tråkiga okej! "tvättmaskinen" är väl inget att kalla den liksom? Jättelångt och fult. Men det var dagens bravader hursomhelst, ska nu sova som 1 sten är min plan för jag behöööver det. Jag har ju varit igång jättemycket hallå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0