Hur låter en bögbuske?

Haj haj från sängen! Jag är jättetrött for once så jag ska sooova gärnet när jag har blågat klart om denna dag. Den började som en vanlig dag med sov och dräll och sånt, men på kvällen åkte jag till en plats jag inte trodde jag skulle återvända till: us kansli. Det var fem år sen jag var där, lite sjukt ändå. Där skulle jag joina ett gäng och skriva krönikor! Gänget var Tova och Dess, så det var ett bra gäng. Vi åt middag och kacklade om hemtjänstpersonal och annat jox, och sen satte vi oss för att skriva. Det är krönikor som sen ska hamna i en ljudtidning och det kommer väl bli kul säkert. Vi skrev, svor över skrivandet, skrattade och tramsade i största allmänhet. Rubriken kom från en story Tova berättade och mina reflektioner om denna, fast jag sa nog aldrig det exakta citatet så I am a liar. Det var hursomhelst jävligt trevligt och jag fick en krönika skriven, till skillnad från Tova som bara skrev om första stycket hundra gånger. Hon är: Söt. Sen kom jag hem och Stella hade bakat klart sin fancy tårta som var så gooood! Hon är en ikon min tjejbo. Vi åt denna och lyssnade på lite mord, och nu ska vi sova. Stella vaknade precis och var klarvaken så hon åt en macka. Hoppas hon somnar om snart. Halva den här bloggen handlar om Stellas sovvanor men så kan det va. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0