I over communicate and feel too much

Rubriklåt: Feelings med Hayley Kiyoko, som vi hörde igår och alltså som kronisk oversharer relaterar jag starkt
 
Haj haj jag är superjävlatrött och kan inte tänka en rak tanke. Så kan det va. Meeen igår kom Skogis hit! Först var det dag och sånt, men det bryr jag mig inte om, för det hände inget. Men Skogis kom hit och vi fick krama sönder henne. Hon är "nysingel" som hon säger och vi fick höra allt om hennes breakup och allt jävligt runt det. Fuck breakups det är verkligen det värsta. Nä det är det inte kanske men det är ändå helt jävla absurt att det går. Hursomhelst...vi åt hamburgare, drack vin och pratade om en massa olika saker: Skogis nya irländska liv (hon ska flytta till irland har jag sagt det? det är 7kt), att jag hatar att alla människor är sina egna och inte bara sammanlänkade i en enda blobb, sjuka saker från reddit som vanligt och allt möjligt. Vi åt chokladpudding (såklart, men det sjuka var att vi köpte den utan att veta att hon skulle komma) och lyssnade på gay dängor och hade det bra, och ja det var faktiskt bra, Skogis fick må bra hela kvällen vilket kändes jävligt bra faktiskt. <3
 
Idag vaknade vi saaaakta (jag spände verkligen hela kroppen inatt, det var dåligt) och åt frukost, lyssnade på ett mord och chillade. Skogis åkte hem och jag sov som en sten i några timmar till, för jag är störd i huvet och kan inte vara vaken tydligen. Men vi har haft en myslig kväll och lyssnat på onsdagens podd och sådär, och nu tittar jag på...en jättelång video om twilight. För det är sån jag är, tyvärr. Så, det var allt från mig denna afton, men tänk på Skogis lite för det är synd om na. Ingen får göra henne ledsen det är faktiskt olagligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0