I wish time was still, we'd stay right here, with time to kill in our hearts without chains

Rubriklåt: Hearts without chains med Ellie Goulding, en fin låt i d-moll som vi hörde under jobbandet idag
 
Hallå från supertrötta memma! Jag är faktiskt trött av en anledning, för jag har varit vaken sen halv sju imorse och inte ens vilat förrän Onna slutade jobba! Sjukt i hela huvet. Vi åt grillad macka och drack varm fancy choklad till frukost, så livet var peak såklart, och sen jobbade vi. Onna skrev ett förhör från helvetet ("mitt helvete som aldrig tar slut" sa hon) och jag skrev bok. Jag frågade vad jag skulle skriva om och Onna bestämde att nån skulle baka scones, så så blev det. Seriöst det är mitt bästa att fråga "vad ska jag skriva om idag?", få något helt random förslag som det och sen skriva om det. Jag vet ju liksom storyn, jag ska bara få ut det. Så om jag frågar er "vad ska jag skriva om idag?" behöver ni inte bry er om min boks faktiska handling utan ba säga nåt random som ploppar upp i era huven. Scones passade utmärkt in i det jag behövde skriva idag faktiskt. Sen skrev jag också texter till min töntiga hemsida, vi lyssnade på musik och pratade om en tjej som fått 64 orgasmer i rad (vem fan håller räkningen då?) och allt var så mysligt förutom Onnas jobb då.
 
Jag hade tänkt släpa mig hem, men onna sa "jag vill ha pizza!" så jag stannade såklart och åt pizza. Det var: jättegott. Jag åkte hem och här hemma har vi poddat (det blir en crazy podd på onsdag yall) och nu lyssnar vi på ett mord fast jag lyssnar mest på Sherlocks fina spinnande. Hon spinner jättehögt och jag älskar henne. Och nu ska jag gå och lägga mig snart, det kommer fan bli peak liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0