If holding hands is too discreet, let's make out in the middle of the street

Rubriklåt: Isn't it obvious med Erik hassle, från veckans cirkelskiva
 
Haj hallå det var länge sen känns det som. Vi har vilat jättemycket här hemma, så det har inte funnits så mycket att berätta. Men jag har läst Harry Potter om när voldemort kom tillbaka och sen pratat med Robert om det. Min starkaste åsikt blev lite otippat "spärra in snape!" som jag skrek typ fyra gånger. "men snape är ju inte ens med i de kapitlen Emma?" my mind works in mysterious ways okej. Vi var också äcklade åt att voldemort är naken när han återföds. Så får det inte vara. Men vad har mer hänt? Vi tittade på mush och vår andra favorit åkte ut :( taskigt! Vi har också tramsat jättemycket om ost och att allt Stella ville ha på livets macka var ost. Det var jätteroligt okej ni fattar inte. Vi har ätit soppa, sovit, lyssnat på samma poddar som vanligt och ja det är typ det. Slut på blogg från maj, ses imorgon när jag lämnar huset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0