I've been thinking of a new name, that I could give myself

Rubriklåt: Elephant med Laleh, som jag hörde nyss och det är en bra och riktigt konstig låt kom jag på
 
Nä vet ni vad jag mår fan piss hörni. Håller modet uppe så gott jag kan men just nu går det inte alls. Det mesta känns fan jobbigt och ångigt just precis nu. Men man måste blogga ibland, för tänk om jag inte bloggade det vore ju helt sjukt! Så detta har hänt:
-Igår kom Stellas bror Jack hit och åt middag. Han har typ inte varit här sen Stella flyttade in, så han hade inte träffat Jossan, men nu har han verkligen gjort det för hon var besatt av honom lol.
-Idag har Stella kokat sylt bara sådär. Det blev svartvinbärssylt och hon hällde i konjak för det ska man tydligen ha. Vi ska göra scones att ha den på nån dag har vi sagt men när vi orkar det vet ingen människa.
-Ikväll har vi poddat och det var dramatiskt för mitt manus försvann. Jag trodde att jag skulle behöva författa ett nytt manus på några minuter, men jag lyckades få fram det igen! Jag har fan ingen aning om hur jag gjorde dock.
-Men mest mår vi skit i detta hushåll det ska inte hymlas med. Vi ska iväg imorgon och det är bra men känns också såklart övermäktigt. Vi är seriöst sämst av alla. Liksom tro fan att vi mår piss när vi går runt i vår depression hela tiden! Men också hur ska vi orka ta oss iväg? Och hur tar man sig iväg utan att spendera pengar? "ta en promenad" ok ni kan tydligen gå ur huset utan att få en belöning good for you. Vi kan: inte det.
-rant over, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0