Nu är jag i min blogg era

Hallå hej, det är superfixarhelg around here! Mamma och pappa är uppe och igår hade vi superfixardag. Vi städade en massa och pappa och Stella fixade kattträdet så att det inte lutar längre. Jag tycker att de borde starta en byggfirma för de är bygg-kingar. Vi bytte äntligen ut kattlådan i badrummet (nu ska bara katterna fatta vad som pågår), slängde hundra ton skräp och fikade såklart, det måste man faktiskt. När vi fikade försökte jag förklara eras tour, som Taylor är på nu, och vad en era är. Alla tyckte detta var otroligt töntigt och sa typ "nu ska vi vara i vår åka till hotellet era" och sånt. Så nu är jag i min blogg era, snart är jag i min laga mat med pappa era. Bra era ändå.
 
Så de åkte hotellet och vi hade en vila era, men sen åkte vi in till stan och åt middag med the parents. Vi drack dyra drinkar och åt sen kött och grejer, och jag fick ananas till maten! Grillad ananas amamam! Vi pratade om saker som hänt i våra liv, tomas quick, olika johan och diverse annat. Det var ett nice ställe, fast servitrisen pratade verkligen som en robot. Jag funderade på om hon var aspie eller bara väldigt fokuserad på sitt jobb. Stella hävdar: Inte aspie. Men jag är kluven. Hursomhelst, vi kom hem och var trötta spillror, och det har vi varit nu också. Men nu är det laga mat era! (jag är sur för att ingen faktiskt fattade om eras. det är en grej!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0