Och vill du få dem att tro de sagt nåt dumt när de just sagt nåt bra?

Rubriklåt: Du kan ba vara tyst nu med barnet och en sjuhelvetes massa ladies, bland annat Annika Norlin, Iiris Viljanen och Frida Hyvönen som sjunger rubrikraden. Verkligen kvinnodagen core
 
Hallå hej jag mår fruktansvärt! Det är vidrigt att leva för närvarande tycker jag men vi kämpar fan på i uppförsbacken. Det är sant för varje gång vi går ut måste vi gå i en lång uppförsbacke lol. Och det gjorde vi faktiskt idag, genom snön och allt, för vi skulle träffa Stellas moder. Hon kom till Kista och vi åt i foodcourten, som är otroligt obekväm men också Sveriges bästa enligt henne. Jag håller fan med, den är lit. Vi hann prata om svt:s omorganisation och våra tvättmaskinsproblem innan vi förflyttade oss till espresso house för mer bekväma platser. Där pratade vi om idiotiska män och deras konstiga plattformar, vår-ångest och en del annat, för att sedan åka hem i superkylan. Det är seriöst så kallt men detta vet ni alla om. Vi kom hem, tittade på mushmushmush och försökte styra upp i våra kaotiska liv så gott det gick. Alltså obs inget särskilt har hänt det bara känns lite övermäktigt med allt just nu. Men lyckades i alla fall boka påskbiljetter så det är ju bra. Behöver fan skåne. Där brukar jag må bra...har jag för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0