Remember not to get too close to stars, they're never gonna give you love like ours

Rubriklåt: Ilomilo med Billie Eilish, mest en random låt jag har hört idag...jag hade inte så mycket inspo
 
Hallå hej! Ursäkta sifferinlägget, det var mest trams tycker jag. Men så kan det va ibland. Igår var hursomhelst en bra dag och jag och Stella drällde mest på dagen och gjorde pannkakor. Det var så gooootttt alltså pannkakor forever. Men på kvällen åkte vi till Onna på mellomys! Vendela (hennes tjeja) och Rakel var också där och vi åt tacos och pratade om mest seriösa grejer. Stackars Vendela fick höra både det ena och det andra som hon inte förstod, men hon pusslade ihop storyn ganska bra till slut. Och sen var det mello och jag och Stella roastade ungefär allt, vilket de andra var oväntat underhållna av. När jag inte roastade åt jag massssor med chips med vitlökssås och också onnas kolabollar som var svingoda. Levde fan peak snacks-liv. Vinsten var otroligt förutsägbar och ointressant, men vi hade kul ändå och sen åkte vi hem och lyssnade på ett mord tror jag. Det är en stark mord-period just nu.
 
Idag har vi typ inte gjort nåt. Verkligen bara legat i sängen och chillat och gosat. Men en viktig sak har hänt idag och det är: Henrik har blivit ihop med Elin! De är ihooop! Jag gjorde en ligg-dans när jag läste det lol. Seriöst ingen förtjänar ett bra förhållande mer än hen i hela världen. Okej jo kanske men det känns så! Jag är så glad och varm av att det går bra för dem <3 och det var allt från denna afton, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0