Fostret lever...och han är arg

Hallå från Sverige och balkongen! Några små strimmor kvällssol får jag här och det är sommarvarmt och mjukt. Och jag är hemmmaaaaa! Men igår var sista londondagen och vi försov oss (sjukt att det inte hände förrän sista morgonen) och åt frukost på ett helt okej ställe. Jag åt ägg och det är ju alltid peak liv att göra. Vi packade och gjorde oss i ordning och jag duschade i Englands minsta dusch (tyvärr säkert inte det minsta sant) och sen skulle vi fördriva några timmar innan vi skulle iväg. Först på listan över aktiviteter var: milkshake! det fanns en shake schack ganska nära hotellet, så vi gick dit och drack utmärkt chokladshake. Så ska det fan vara! Fast Stella hade magkatarr så hon kunde inte dricka shake utan bara "en iste the size of texas". Funkar ju det med.
 
Vi tänkte gå på ett coolt ställe där man kastar flygande pilar (eller nåt? jag fattar inte bror nåt med pilar vare) men det var fullt, så istället tog vi en vända på primark. Det blev inga fina klänningar för maj tyvärr, så vi joinade de andra på en pub istället för att drälla i solen. Benjamin hävdade att Sara tryckte in en pommes i hans öra, så det var en spännande tid...hon hävdar att hon absolut inte gjorde det. Sanningen vet bara örat. Efter pubhänget var det dags att åka till flygplatsen, och vad jävla jobbigt det var där. Jag och Stella försökte köpa mat, men det tog en jävla tid så vi hann inte äta vår dumma mat och sen hade de bytt gate och uuuusch. Men på flyget läste jag hp (otroligt deppiga kapitel) och sen var vi fucking hemma! Det var så skönt! Vi fick träffa våra små kattor igen och sova i vår säng. Och som vi sov! och som vi har vilat idag! Vilat och tvättat, det är typ det vi har gjort. Och som sagt det är sommarvarmt och då är jag lycklig! Och just det, jag kan ju inte ha en jättekonstig rubrik och inte förklara den. Det var ett inlägg om misslyckade aborter, aka det värsta jag någonsin har hört talas om, att fostret lever trots abort. Jag berättade om det för Stella och sa då "fostret lever" och Stella sa rubriken. Det är tydligen nån slags memme att folk "lever och är arga"? inte vet väl jag, hon är sjuk i huvet. Jag älskar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0