Från och med nu råder det strikt kontroll av allt!

Hallå och hej från krassliga memma! Jag ska fanimig åka imorgon ändå om jag inte blir sämre, men jag hoppas inte det. Sämre är töntigt. jag ska vara frisk! Frisk och i Skåne dammit! Annars blir jag arg! Och jag har kämpat med förkylningen idag, eller ja jag har väl mest vilat men det är ju typ samma sak. Vi har ätit pannkakor till middag och då såg vi en film som Felix favorit bland dåliga regisörer har gjort. Därifrån kommer rubriken, som ropades dramatiskt och det är det roligaste jag hört. Det andra roliga i filmen var "tänker du skjuta mig eller?" *skjut* "ja, det ska jag." otrolig dialog.
 
Vi har poddat ikväll också och det är en unhinged podd på väg. Vi pratar om underkläder i typ tio minuter, såatteh. Och ja, här sitter jag nu och snörvlar. Och jag måste verkligen sova så jag kan komma upp imorgon, men det är så tråkigt att sova! Jag vill läsa fosterböcker! Jag menar, i den förra jag läste var det lebbtanter! Lebbtanteeeer med coola boots som var jättesnälla! Så ska det vara! Hmm jag är hungrig. Borde kanske äta något innan jag sover? Nä, jag orkar inte. Ses från skåne imorgon om det inte går åt helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0