He don't love me like tequila does, and nobody can

Rubriklåt: Tequila does med Miranda Lambert, Jack Ingram och Jon Randall, som jag hörde nu ikväll och vi har också skämtat en del om sprit nu i afton
 
Hej och hå från maj, jag mår ändå bättre idag och det är väl en jävla tur. Men innan jag blågar om dagen måste jag berätta om något jag inte kommit ihåg att skriva: Stellas biltrauma i lördags. När vi körde hem från Uppsala, på motorvägen, sa Stella plötsligt "vi...måste stanna. motorhuven guppar." Vi hittade inget ställe att stanna på, så vi bara stannade vid vägkanten, men det blev väg på Stellas sida. Thank god att Henrik var med, för hen bara hoppade ut och stängde huven. Kingen. Detta var alltså andra gången Stella körde sen hon fick körkort...
 
Anyhow, idag har det varit så jävla soligt! Jag har stekt mig hela eftermiddagen och dessutom kom Onna! Vi solade, lyssnade på musik och pratade om glappkäftighetens förbannelse, våra barn-journalistiska banor, en lägenhet som Onna nästan fick (hon borde fått dennnnnn den var drömmen!) och en massa annat. Sen köpte vi mat från fancygrillen och lyssnade på ett mord, vilket resulterade i att vi tramsade en massa om "1,4 liter vodka" för det var vad mördaren drack om dagen. Det...är omöjligt! Går inte! Sen åkte hon hem och vi har drällt, och nu ska jag sova. Längtar redan till solen imorgon. Sen ska vi till london och bli regnade på i en vecka. På lördag är det dessutom nån show vi ska på. Vi vet fortfarande inte vad det är, sååå det är lite weird. "Du kommer bli så besviken", sa mamma. Det är allt jag vet. Spänningen stiger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0