I don't care if I sing off key, I find myself in my melodies

Rubriklåt: Bird set free med Sia, som vi hörde i homohitslistan igår
 
Haj hallå! Jag har ej lämnat huset sen sist kan jag väl vara ärlig och säga. Men imorgon ska jag det! Och detta har "hänt" sen sist:
-Vi har lagat fisksoppa, eller ja mest Stella. Den blev jättegooood! Jag sjöng mest homohits-dängor och icke-dängor.
-Jag har städat badrummet vilket är min hatsyssla. "Det kan jag ha som min syssla" är det dummaste jag någonsin har sagt.
-Jag har underhållit oss med flashback och vi har skrattat en massa åt "madam Kerstin" (tydligen en dominatrix-tant) och mycket annat trams.
-Jag och Marie har skrivit lite och kommit fram till att hennes andra barn borde hetat Eva-Lena. Och jag borde byta namn till Åsa för att passa in med mitt exs andra ex.
-Vi har ätit det bästa jag vet just nu: ben & jerrys banoffee pie-glass. Det är bananglass, kaksmulor och de bästa chokladgrejerna ever! Jag vill ha såna chokladbitar på påse dirrrr.
-Vi har försökt hitta kul saker att göra i London för dit ska vi snart! Vad ska vi göra kom med förslag! Älskar när jag bloggar som om nån faktiskt läser hahaha
-Sen har jag väl mest läst en oerhört märklig fanfic och haft det bra. Ses imorgon när riktiga sak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0