I'm just an unbeliever, but I believe you can count on me

Rubriklåt: Unbeliever med you + me, en solig liten bop som jag lyssnade på i solen nyss
 
Hallå från balkongen! Vet ni vad jag har här framför mig? Ett litet bord! Ett eget litet bord som Stella satte ihop idag! "Bäbi, vill du ha ett bord?" frågade hon och kom ut med det. Eeeh ja det vill jag. Jag har haft supersoldag idag! och typ igår, men inte riktigt lika mycket. Igår hade jag också pottersnack med Robert, om "Harry Potter och veckan från helvetet". Det är verkligen de deppigaste kapitlen ever. Jag uttalade saker som "childhood...is lacking" och vi kom fram till att många var töntar (mest Ron för närvarande), jag fortsatte med konspirationerna jag har skapat (mainly att JK hade tänkt att Draco var dubbelagent i fyran och femman för typ allt hans retande låter som varningar!) och "nu är det torture time!" ropades ut, faktiskt av Robert.
 
Jag har annars mest solat som sagt. Solat och drällt och inte sovit, somnade vid halv sex imorse. Rimligt va. Jag har läst nya fosterböcker från en ny fosterbryare (!) och ja, nä, det är väl allt. Planerat inför helgen, har jag gjort. Det ska fan bli en jävla lit helg! Jag ska träffa typ alla mina favoritmänniskor samtidigt! nästan alla, men ändån. men ja, om man skulle ta och lyssna på den där cirkelmixen man har glömt bort alldeles för jävla länge kanske? Tips: Inled inte projekt med mig, I will not be good at them. Fyra år in i cirkelen och jag kan fortfarande inte lyssna ens nära i tid. Så ja, lyssna var det. Ses imorgon säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0