I'm the random minor note you hear in major songs

Rubriklåt: I like that med janelle Monae, säg en soligare låt liksom och vi hörde den idag helt enkelt
 
Hallå hej vi borde verkligennnn sova! För snart ska vi upp och åka till London, crazily enough. Vi ska flyga bara vi två och det kommer bli så gosligt! Det känns typ romantiskt på nåt tramsigt sätt. Och sista dagen pre resa var myslig och sooolig! Vi tog oss till Solna för att göra ärenden, typ köpa kattmat och sånt bös, och jag hade målet att dricka milkshake i solen. Jag hade ju tänkt mig fin milkshake vid ett bord i solen, men det blev oreo-shake från bastard burgers på en bänk. Det funkar det också. Och hallå vet ni? Ikväll åt vi fryspizza, ni vet sån jag åt jämt förut men som hade blivit osnäll, men! den var snäll igen! De har tagit tillbaka de snälla pizzorna! Tror jag! "Det kanske är något tillfälligt", sa Stella. Jag lutade mig bort från henne in disgust för så säger man inte. Och sen har vi poddat och packat i varierande grader av stress. det känns som jag har glömt allt. Jag vet inte vad man behöver packa! Jag är inte vuxeeeen jag kan inte! Jag är en jätteliten bebis! Och så är jag inte det :( men jag kämpar väl på. Men vi ska sova som små barn nu och imorgon är vi ta mig fan i england! Ses där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0