Nu när allting är grönt verkar det som att det som hände förut bara var en dröm

Rubriklåt: Allt grönt med Timbuktu, för exakt så känner jag när jag sitter i solen
 
...Men nu är det inte sol så jag mår hemskt. Seriöst jag mår så dåligt just nu jag vet inte hur jag ska hantera detta. Det är en så störig ångest för jag vet inte ens vad den vill. Gnälla, I guess. Jag har inte lämnat huset sen sist, men har suttit på balkongen och verkligen dränkt mig i sol. Om jag har bränt mig: Kaaanske lite. "Du får smörja in dig om du ska sola imorgon", sa Stella. Om? Om jag ska sola imorgon? Bror solen är ju det enda som är bra! Nä men vi har ätit ordentlig mat och det är bra, och igår lyssnade vi på en p3 dokumentär som jag inte hade hört om ett läskigt mord. Jag blev: Jätteobehagad. Och ja nä vad mer har hänt? Jag har researchat en massa, sovit såklart (men inte hysteriska mängder faktiskt) och kramat min tjeja som också har mått obra. Vi är ett så muntert team! Men skit i allt det, solen finns. Det ska vara sol imorgon också. Det är det jag håller fast vid. Lite tragiskt: kanske. Men sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0