Rather be in hell than alone

Rubriklåt: Kill Bill med Sza, en bop jag har lyssnat på en del i år mest
 
Hallå från supersolen! Jag fångar sol som en jävla boss och lever alltså mitt bästa liv. Det ska vara varmt hela veckan jag är blessssed! Och igår efter blogget lämnade vi huset och åkte till Kista för ärenden. Vi hängde i hundra år på apoteket och jag studerade en mammas uppfostran av sin bebbe, för det är sånt jag gör tydligen. Jag höll inte med i mammans val men det var nog jag som hade fel. Och när vi kom hem tog vi en glass / dricka på en bänk i solen, så jag mådde peak bra! Fast det var en gubbe som gastade åt alla och det var mindre festligt.
 
Vi kom hem och lyssnade på det värsta mordet of all time! Jag vet inte varför, för vi har ju hört värre, men det var så illa att jag låg med handen för munnen för att inte typ spy eller skrika. Rimligt osv. Vi hade sen londonmöte med familjen och bestämde väl inte så mycket, men Benjamin ville i alla fall gå på winnie the pooh the musical. Det tjatade han mycket om. Efter mötet åt vi gröt och drällde väl, och sen sov jag och drömde fruktansvärda mardrömmar om pedofiler. Sååå såklart var det boendestödsmorgon så vi var tvungna att gå upp. Jag mådde heeemskt, men sov några timmar på dagen som tur var. Och nu bakas jag i solen som ett bröd as I should!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0