Så slog han ann en ton och började sjunga mitt i vår konversation

Rubriklåt: Trubaduren med Magnus Uggla, för den spelades i flashback som vi lyssnar på i detta nu
 
Haj haj från en ganska ångig tjeja! Jag ska lyckas skaka av mig ånget snart, men just nu sitter den där och stör. Taskigt. Men jag ska berätta om gårdagens äventyr, och satan vad många äventyr det var! Vi hyrde en liden bil och körde till ikea för att köpa världens minsta balkongbord, som vi nu äger. Vi köpte lite annat jox, typ fina lakan, och åt lunch såklart. Amamam köttbullar! Fast inte amamam att det var en massa störiga folk där. Barn och sånt. Går ni inte i skolan, barn?
 
Vi körde hem igen, men snart skulle jag iväg igen, till enskede denna gång för att spela in min krönika. Jag hann träffa Tova och Dess i en halv sekund ungefär, men det var mysligt, och sen fick jag sätta mig i en jätteliten gullig studio. Den var jättefancy och jag läste igenom min lilla krönika efter bästa förmåga. Det gick svinfort, så sen fick jag drälla med Doaa och Uni som jobbar på uss (båda mycket bra personer) ett bra tag innan Stellibelli kom och hämtade mig. Hon hade kört jjättefel så hon var superstressad, men vi stannade i årsta och åt på burger king vilket var det bästa beslutet of all time. Sen kom vi hem och var utmattade efter dagens strapatser, men kvällen blev myslig med att kramas och lyssna på skiva inför dagens poddande. Och nu jävlar börjar dagens äventyr, som blir ännu mer spektakulära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0