Who wants to be special anyway?

Rubriklåt: Delia Smith med sprints, verkligen bara bara en brittisk banger jag gillat lately
 
Hallå hej! Vi är på vårt lilla rum igen,fast de andra tycker inte att vi har så små rum. Deeet tycker jag. Men imorgon åker vi härifrån, så det gör väl inget. Och idag har vi londonat loss! Vi åt frukost på ett marokanskt place (mysteriskt) och sen bussade vi till kensington garden. Där tittade vi på en massa fint, men mest en staty av princess diana, hennes söner och...ett tredje barn? vi vet verkligen inte vilken unge det var? Det var ett stort mysterium! Solen strålade (om jag brände mig: jarrå!) och vi tittade på fåglar, drack varm choklad på ett café och hade det utmärkt. Parker är underskattade insåg jag, jag måste träffa fler parker. Kanske billiga parker? Ta den referensen om ni kan!
 
Vi åt lunch på en känd pub med thaimat (makes no sense) och efter en sväng till notting hill för att kolla på skivor och bandtröjor (Stella köpte nästan en yungblud-croptop fast hon inte lyssnar på honom, sexy of her) och sen skulle de andra på escape room så vi fick pauuus. Vi lyssnade på poddar och kramades och verkligen bara vilade. För sen på kvällen var det ett äkta brittiskt pubquiz! Tyvärr dånade hostens röst så vi fick totalpanik, men det var kul frågor och vi kom fyra! Kingar var vi! Det var en round med mashups, bara en sån sak! Men min transportångest tog ut sin rätt, så på vägen hem höll jag verkligen på att tappa det. Men nu har jag gått upp för den här jävla trappan för sista gången! Hoppas jag. Ner är visserligen svårare, men ändån. Jag kämpar på. Ses imorgon, från bath!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0