Don't wash the cast iron skillet, don't drink and drive you'll spill it

Rubriklåt: Cast iron skillet med Jason Isbell, en vansinnigt fin låt som jag hör exakt nu
 
Hej från en mem som snart ska åka! Jag måste alltid blogga i absolut sista minuten det är faktiskt regel på det. Och igår var vi på biläventyr! Vi lärde känna hyrbilen (den är inte lika cool som den förra rip) och åkte till Rågsved för att plocka upp Onna och Uni. Vi körde till högdalen (eller högdagel som jag skrev först lol) och där gick vi på deras enorma second hand! Där fanns jäääättemånga glas! Som jag fick titta på! Det var konstiga fotar, mini-ölkrus, stora ölkrus (men inte tillräckligt stora för onna) och en massa annat. Vi blev besatta av att folk lämnar in turistskit där, så vi tyckte att man borde köpa bali-shotglas, I love new york-kopp, brasiliens flagga osv (allt detta fanns) för att mindfucka folk att tro att man varit på de ställena men så har man inte det. Bästa pranket. Folk har dessutom lämnat in diverse medaljer och pokaler, vem fan köper någon annans medalj? Det tyckte vi också att man borde köpa, för att pranka folk ännu mer. Typ femton medaljer / pokaler i femton olika sporter. Ikoniskt. Men Stella köpte faktiskt något, nämligen två gulliga sälar i porslin som kramades! Sen såg hon en till säl som var ensam och ville köpa den för det var synd om den, men vi lugnade henne med att den faktiskt hade en flodhästkompis precis bredvid sig. Onna ansåg att vi behövde gå i terapi. Det ansåg inte vi.
 
Vi gick till en pizzeria och åt middag, och de hade så goda pommes! Det kände jag att jag behövde säga faktiskt. Där pratade vi om sviniga killar vi känt, mikrofoner (vi! har! köpt! mickar! nu!) och en massa annat jox, och sen körde vi hem dem och åkte hem. Mycket bra äventyr! Väl hemma vilade vi och sånt, men såg också på spåret. Det var svårt och vi var dåliga, men åtminstone ganska kingiga på resorna. Sen läste vi mer i vår nya dåliga bok (som tyvärr inte är så dålig utan mest konstig och ibland bra), och sen har vi sovit...eller ja för mig tog det ett bra tag för jag hade en jävla ångest. Slutet av november hörni det kan fan brinna i helvetet. Men nu är det dags för dagens äventyr fuck yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0