I pray to the mother to save the life of my child

Rubriklåt: Pray to the hunter med saltatio mortis, en sjuk metal-banger med bland de sjukaste uppbyggnaderna jag vet
 
Haj haj nu är klockan snart 03. Vi har fan spårat i det rävås-hildenska hushållet må jag säga. Tur att vi är så vansinnigt söta. Och idag, nä idag har inte hänt ett skit. Vi sov till supersent och var väldigt nöjda över detta, och sen har vi bara drällt. Fast Stella har minsann broderat som en jävla king! Hon har tyvärr jätteont i sina handar nu men hon jobbar på som fan och kan typ inte lägga ifrån sig det. Det kommer bli: Jättefint. Men vad mer...vi har ätit pizza, det var amamam. "ni åt ju kitza igår" kanske någon säger (det säger ingen), men det är ju en helt annan rätt! Detta måste ni ju ändå förstå! Oooch med pizzan fick vi glass, så jag menar: win. Det var jättegod glass fast vi fick fel sort. Det gör inget för de har bara goda sorter. Vad som inte är lika bra som glass är att jag har munsår på båda sidorna av min jävla mun :( seriöst vad är grejen med att jag får munsår nowadays? Har jag fått actual herpes? Seriöst det måste ju vara det? Folk pratar ofta om hur vaanligt det är med mun-herpes men jag tror på riktigt inte att jag någonsin har hört någon säga att de har det? Så det känns liksom som att jag, om jag nu faktiskt har herpes, är jätteäcklig och dålig för det...men det är man ju inte ens. Aja...det var allt från mig denna natt, och från min eventuella herpes. Kan man ha återkommande munsår utan att det är orsaken? Jag veeet inte! Det är hursomhelst störigt, och nu ska vi sova som bebbar. Förhoppningsvis inte lika länge som idag för dygnet kanske borde vändas tillbaka åtminstone litegrann...eller äsch varför då. Fuck dygnet, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0