Jag är inte så smart, men jag har håriga ben

Haj haj från maj och min researchbubbla! Jag lyssnar på en podd som är alldeles för smart för mig och dräller, och väntar på min tjeja som snart kommer hem. Vi skulle ha åkt till Onna idag, men så blir det inte tyvärr, så jag ska bara drälla gärnet. Och igår drällde jag mer, så jag har inte mycket att komma med lol, men jag hade pottersnack med Robert. Vi pratade om några intensiva kapitel och det inkluderade att jag var ett geni (som förstod en obegriplig scen) (den är inte obegriplig men jag har aldrig fattat den och Robert gjorde inte heller det) men sen var en idiot istället ("vem berättar för Dumbledore vad the death eaters gör?" jag vet inte Emma kanske spionen han har?), Harrys felix felicis-resa och Roberts uttalande om Ron: "människokännaren Ron har talat." Jag skrattade för mycket åt det. Men annat hände, det var ju halloween! Sååå såklart blev det chokladpudding med grön grädde! Så ska det va! Stella glömde först det gröna och istället för att säga "aja det spelar ingen roll nu äter vi" hällde hon grönt i grädden och lite grön grädde i min skål för att det skulle bli grönt där med. Jag älskar henne så mycket att det gör ont i fingrarna. Vi såg Felixs halloween-recension (jävla ikoniskt som vanligt) och hade det bra, och sen skulle vi sova...men stackars Stella fick inte sova förrän 06. Jag vaknade dessutom vid 03 av att min mage totalt flippade ur, sååå det var också trevligt. Ändå bra för Stella att få sällskap en stund när jag hade vaknat kan jag tänka mig. Och nu är hon på universitetet, för hon ska läsa en liten kurs om att bemöta bebbar i svåra situationer. Hon hävdar att hon såg Greta Tunberg där, men det undrar jag det. Vore festligt ändå. Och nu sitter jag här och lyssnar. Just det, rubriken är från veckans flashback forever, som också hade ett stort mysterium: Vem är den blinda kvinnan som Jonathan Unge nästan dödade? vem ääär det? I need to know! Men det får jag inte för hon går inte att lista ut tyvärr. Så det här är ett rörigt litet inlägg om pudding och Greta och Harry Potter, och så kan det vara. Vi ses imorgon säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0