Jag lägger mitt bröd var fan jag vill!

Hej frånnatten! Jag ligger i sängen och Stella spelar sitt mobilspel bredvid mig. Och våra vänner håller på och sov-fixar sig för vi har våra vänner här wiiii! Det är det bästa jag vet! Men det var lite av en chock, för vi visste inte att de skulle komma redan ikväll. Jag skrev och frågade när de kommer imorgon och de ba...vi kommer ikväll lol. Men vi samlade ihop oss efter chocken, Stella tog en ikonisk nap (efter att först ha mått så illa att hon fick gå ifrån sin zoom-lektion) och sen har vi donat hemma en hel massa. Städat och plockat och bakat i Stellas fall, och såklart sett på spåret! Det gick väl okej för oss, men fan vad svårt det är! Jag skrek "jag veeet inte!" på typ alla frågor lol. Men vi kämpade på och rubriken kom till, för Stella åt plötsligt något när vi låg i sängen och det var...bröd som hon hade lagt på hyllan ovanför sängen innan idag. Crazy lady. Men skit i bröd, för sen kom det folk! Henrik, Oliver och Ellie är hääär! De kom vid halv elva med ett någorlunda försenat tåg och sen har vi ätit chips och babblat. Vi har behandlat allt vi hatar med en viss person (och att jag var först av alla med att ogilla denna person, kommer alllltid ta credit), att vara tjock och hur bra det är, wordfeud, våra bästa uttryck och en massa annat. I love them so fucking deeply. Jag är helt uppe i varv av lycka för att de är här och ens finns det är magiskt. Men nu ska vi fan sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0